08 octombrie 2008

Iti multumesc.

Ce mai faci? cum te mai simti? imi placea sa te intreb copilareste si adoram raspunsurile tale zambind... acum, mi-e doar prea dor... si-as vrea sa iti mai spun, a mia oara, ca te iubesc...

Iti stiam povestea pe de rost si o ascultam mereu la inceputul somnului usor... iti invatasem glasul si tonul, iti stiam fiecare pauza dintre cuvinte si stiam ca ai sa uiti din nou finalul... insa nici nu mai conta...

Te-am privit de atatea ori cum incercai sa-ti amintesti sa zbori... la sanul tau stiam sa ma simt pui de inger si-mi visam linistea pe-nserat... iar uneori te vedeam plangand... si as fi vrut atat de mult sa inteleg...

Aveai mereu rabdare... cand ma-nvatai sa scriu, sa desenez, sa numar infinituri sau sa ma joc in salturi perfecte... din rasul tau mi-am facut aripi din hartie si le-am lipit pe spate cu sarutarile tale... iar mangaierea usoara ma facea sa ma inalt...

Cand imi uit raspunsurile si imi regasesc ascunsa printre ganduri tristetea, zambesc... tu m-ai invatat... si tot de la tine am invatat sa iert... ce mai faci? cum te mai simti? mi-e atat de dor sa te intreb... si sa iti spun, a mia oara, cat de mult te iubesc...


Niciun comentariu: