01 iulie 2009

Fără cuvinte.

Te iubesc... ca sa te rostesc pe de-a-ntregul, ca sa te spun pe tine lumii sau ca sa te tac asa cum trebuie, am nevoie doar de doua cuvinte... atat... restul...

Si poate ca am invatat sa fug si sa evadez de toate doar privindu-te pe tine, iar toate amintirile de noi si orice gand-impreuna imi sunt de-acum atat de aproape... pe umarul drept mi-am gasit zborul pierdut, iar pe genunchii tai stiu de azi sa ma rog la Dumnezeu, in albul ochiului stang visez acum in culori si iti zambesc prin par si pe piele cu atingerea puilor de inger... mi-ai aratat razand o liniste caprui si mi-ai inventat din urletul lumii soapta perfecta, ma lasi sa-ti mor de dor cumplit pe tample si stii, firesc, sa ma nasti de drag intr-un sarut pe buza de sus, imi construiesti din mii de clipe scara pe care sa-ti urc catre plus infinit si stii sa-mi opresti mereu timpul la ora exacta...

Restul... te tac pe de-a-ntregul si te rostesc doar asa cum trebuie... ca sa te spun pe tine lumii, asa cum esti tu, nu am nevoie decat de doua cuvinte: TE IUBESC... atat.


Niciun comentariu: