24 iunie 2009

Ea...

...doar ea e fiecare moment al oricarei zile, mi-e rasul de copil si mi-e zambet de drag, ea e numele pe care-l rostesc mereu in soapta inainte de culcare si mi-e somnul usor, mi-e soare de vara si mi-e luna plina, e tipatul prelung al pescarusilor si e nisipul prea fierbinte, mi-e marea cea mare si mi-e muntele pe care pot sa ma catar intr-o clipa, ea e gandul meu dintai, e idee de geniu, ea, doar ea mi-e dorul cumplit, ea mi-e visul caprui si curcubeu infinit, e timpul perfect si zborul firesc, ea mi-e inger si mi-e mereu Dumnezeu, e linistea dinspre seara si minunea din zori, ea mi-e orice lucru simplu sau nimicul frumos, e cantec curat si e tacere-nteleapta, ea mi-e fiecare cuvant si e pentru toti o limba nevorbita, e dragostea mea si iubirea intreaga, ea mi-e zgomotul lumii si nastere de univers, e adormirea prea blanda si e miezul de noapte... doar ea...


Niciun comentariu: