26 martie 2010

Lună pătrată.

Aseara ti-am daruit un sarut violet... zburda razand pe buza mea de jos si-mi spunea in soapta, atunci cand nu-l vedeai, ca-i place uimirea ce doarme frumos pe arcul perfect al buzei tale de sus... si gurile noastre au visat violet...

Aseara ti-am asezat in palma dreapta o aripa de inger... plutea incetisor printr-o rugaciune de-a mea si ningea a vis parfumat dintr-o iarna de demult... si am inceput sa zburam de dor...

Aseara ti-am gasit privirea... se scalda linistita in ochiul meu stang, apoi se colora in verde, se revarsa cu lacrimi pe obraz si se transforma atat de firesc in mare... iar noi eram un rasarit perfect...

Aseara ti-am cumparat o luna patrata... se plimba pe cerul tot patrat si se prefacea ca ne vegheaza dintre crengile unui castan batran iubirea rotunda... iar noi doi eram o minune patrata...


Niciun comentariu: