02 noiembrie 2009

Gând... de tine.

Ce mirare ca sunt... rataceam fara sa-mi mai pot apartine, nu mai stiam sa-mi pot inventa, macar din cand in cand, vreun pic de infinit, uitasem, atat de simplu, sa fiu... si da, ce mirare ca-ti sunt...

... buze pereche, soapte in doi, dragul de mine, dorul de tine, rugaciunea de seara, minunea din zori, regasiri de departe, plecari inspre noi, amestec de guri, mainile stranse, priviri oglindite, zambiri impreuna, cuvinte perfecte, culori prea firesti, eu - aripa stanga, tu - zborul drept, apoi ingeri pereche, ganduri in doi, dorul de mine, dragul de tine, povestea de seara, visul din zori, rataciri pe aproape, asteptari catre noi, amestec de guri, mainile stranse, iubiri oglindite, priviri impreuna, soapte perfecte, taceri prea firesti, eu - aripa ta, tu - zborul meu...

Ce bine ca esti... ma ajuti sa-mi mai pot apartine, imi arati cum sa ma mai pot inventa, macar din cand in cand sau poate mai mereu, ma inveti, atat de simplu, sa fiu... si da, ce bine ca-mi esti...


Niciun comentariu: