23 octombrie 2009

Gând de-aseară.

... si esti asa, un fel de atingere usoara, un zbor incetisor, esti emotie ciudata sau fiorul ce mi se catara abrupt pe sira spinarii, esti prima impresie si senzatia de deja-vu, mi-esti gandul ce se repeta pana la obsesie, esti ideea incrustata adanc in ridul de pe fruntea mea, esti tacerea de la sfarsitul fiecarui cuvant, esti poate o soapta sau vreo vorba inteleapta, esti somnul visator si privirea pe care nu o pot descrie, esti ceea ce am invatat pe de rost si esti tot ce nu am sa stiu vreodata, esti linistea dintre zambete, esti atat de fireasca si mi-esti cea mai perfecta, esti ingerul ce-mi sta culcusit prin puful aripii drepte, esti a opta minune, a unsprezecea porunca, tu esti de fapt Dumnezeu... si da, esti asa, un fel de dragoste imensa, esti doar dorul de toate si, atat de simplu, esti... stilul meu.


Niciun comentariu: