27 februarie 2008

Gand cu promisiuni.

Daca m-ai lasa... te-as culege dintr-un milion de ganduri, te-as simti in parul meu cu fiecare adiere usoara, te-as mirosi si as putea sa ma imbat de parfumul tau , te-as culege dintre stele si apoi te-as face sa stralucesti pe cerul meu, te-as invata sa zbori impreuna cu ingerii din Paradis, te-as sopti in fecare seara ca pe o taina si te-as urla in gura mare in orice dupa-amiaza, te-as putea tacea si te-as inchide in sinea mea, te-as pastra in toata eternitatea, asa cum esti tu , fara sa schimb nimic la tine, te-as gasi mereu dintr-o mie de amintiri, mereu clara, mereu reala, te-as atinge si mangaia cu raze de soare si te-as saruta cu stropi de ploaie , te-as racori in zilele de vara, te-as incalzi in iernile lungi, te-as intalni in visele mele in fiecare noapte, te-as invata din carti si te-as scrie in versuri, te-as purta pe buzele mele in cel mai dulce sarut, te-as zambi si te-as rade asa cum doar un copil poate sa o faca, te-as dori si te-as descoperi ca pe cel mai pretios secret, ti-as intinde mana si te-as ridica atunci cand caderile ti-ar fi prea ample, te-as intelege asa cum doar tu poti sa te intelegi, te-as bucura mereu si te-as incuraja sa reusesti, te-as ajuta si as invata sa te sustin, te-as adormi mereu cu vorbe frumoase, te-as trezi in fiecare dimineata cu suras si cu sarutari calde, te-as face sa fii parte din mine, te-as plimba prin lumea mea, te-as invalui in liniste si in minuni, te-as privi ore intregi cum zambesti, te-as asculta si as auzi fiecare cuvant pe care nu il poti spune, as plange de dorul tau, as comprima timpul si as descoperi mereu alte dimensiuni doar ca sa pot sa iti fiu aproape mereu, te-as strange la piept si te-as purta mereu in sufletul meu, te-as iubi mai mult in fiecare secunda, te-as apara de furtuni si te-as conduce atunci cand drumul ti se va parea mai greu , te-as acoperi cu petale de trandafiri si te-as invalui in sarbatori, te-as opri doar pentru mine si te-as tine aproape de inima mea, te-as face sa mori si sa te nasti din nou, doar de dragul meu, te-as indragosti in fiecare zi mai mult de mine si m-as indragosti in fiecare clipa de faptura ta, te-as face atat de fericita, iubita mea, te-as adora definitiv...


Niciun comentariu: