18 decembrie 2007

Despre ganduri...

Gandul tau e mai sonor seara. Imi place sa il ascult cand mi-e frig, imi place sa ti-l simt in orice privire si sa ti-l culeg cu sarutari de pe buzele calde. Imi place sa iti aud fiecare idee si sa le pun in ordine pe toate in mintea mea...

Da, gandul tau e mai frumos seara. Imi place cum linistea te face sa zambesti si sa iti ridici ochii spre cer, imi place sa cred ca dintr-o respiratie de-a ta imi pot face o minune mica pentru mai tarziu. Imi place sa te simt cum tremuri in intuneric, cu mainile stranse in jurul meu si cu tampla asezata cuminte pe pieptul meu...

Si doar stii, gandul tau e mai curat seara. Imi place ca nu mai conteaza nimic atunci cand mintea ta nu mai vrea decat clipa aceea de normalitate in care orice este posibil si in care pasiunile sunt atat de mari, imi place sa imi trec degetele prin parul tau si tu sa te alinti pierduta. Imi place fiecare gand pe care doar eu ti-l ghicesc mereu, imi place intrebarea pe care nu ai curajul sa o pui si raspunsul pe care te aud atat de limpede cum il taci...

Gandul meu e mai curat in fiecare seara cand tu uiti sa cazi. Imi place sa te prind de umeri si sa te ajut sa-ti desfaci aripile, imi place sa iti ascult sufletul cum zboara printre zambete si printre sperante. Da, ingere, in tacerea diminetii doar gandul tau imi curge sonor prin tot corpul si ma face din nou sa cred in iubire...

Niciun comentariu: