03 august 2010

Mai spune-mi.

Spune-mi o poveste de la inceputul lumii... haide, zi-mi cum puii de ingeri invata sa culeaga rugaciuni din palmele impreunate ale vreunui Dumnezeu sau cum sfintii isi sprijina privirea pe minutarul infinit al vreunui univers... te rog, iubito, mangaie-mi tampla cu o rasuflare si mai spune-mi soptit o poveste cu faceri de lume, si cu uimiri de toate, si cu zboruri perfecte...

Si haide, spune-mi o poveste asa, de pe la inceputuri... zi-mi cum ai vrea ca printre palmele noastre impreunate puii de inger sa creada din nou in Dumnezeu sau cum de fiecare privire a mea ti se sprijina sfant o rugaciune... te rog, iubito, inveleste-mi gura cu o sarutare si mai spune-mi soptit o poveste cu mirarea din mine, si cu minunea de tine, si cu doruri perfecte...


Niciun comentariu: