31 iulie 2010

Gând de la început.

Intr-o seara m-ai privit altfel... asa, ca si cum ai privi un copil cand se joaca de-a zborul... iar mie imi ningea pe umeri cu aripi, si cu rugaciuni, si cu ingeri... atunci te-am privit si eu... asa, ca si cum ai privi un copil cand se joaca de-a minunea...

Intr-o zi mi-ai zambit altfel... asa, ca si cum ai zambi unui rasarit de soare oglindit in ochiul de verde al vreunui infinit... iar mie imi ningea pe buze cu soapte, si cu uimiri, si cu intrebari... atunci ti-am zambit si eu... asa, ca si cum ai zambi firesc unui apus pictat perfect in ochiul caprui...

Intr-o seara m-ai iubit altfel... asa, ca si cum ai iubi un inger care invata sa-ti fie din nou Dumnezeu... iar mie imi ningea prin ganduri cu vise, si cu doruri, si cu tine... atunci te-am iubit si eu... asa, ca si cum ai iubi un inger cu care sa-nveti cumva sa zbori pana la Dumnezeu...


Niciun comentariu: