30 ianuarie 2010

Fata din vis.

Hai, aseaza-te incetisor langa mine... culca-ti tampla pe umarul meu si haide sa visam impreuna un zbor... gandurile mele vor fi aripile deschise, iar ochii tai ne vor fi rugaciuni, soaptele vor fi mirarea perfecta, iar iubirile ne vor fi ingeri prea sfinti... hai, aseaza-te langa mine... si-o sa fim, pret de un zbor, Dumnezei...

Respira-ma de drag inspre miezul noptii si lasa-mi pe buze gustul de tine... iar eu am sa te mangai cu priviri de mare si am sa te invelesc intr-un zambet parfumat pana in zori...

Hai, aseaza-te usor langa mine... culca-ti obrazul pe gandurile mele si haide sa visam impreuna un dor... ingerul meu va fi linistea mare, iar zborul tau ne va fi infinit, soaptele vor fi povestea perfecta, iar iubirile ne vor fi minuni pentru sfinti... hai, aseaza-te langa mine... si-o sa fim, pret de un dor, Dumnezei...


Niciun comentariu: