29 august 2009

Al tău.

Din privire ti se scutura ciudat un fel de noapte, iar pe buze iti insereaza firesc un zambet de drag... prin aripi si-n zbor mi-e din nou racoare si un pui de inger mi se joaca la piept de-a imbratisarea... si da, in ochii tai e de-acum un fel de noapte, iar noaptea aceasta esti doar a mea...

Din ganduri ti se scutura perfect un fel de minune, iar pe buze iti tremura de drag numele meu... prin aripi si-n rugaciuni mi-e din nou dor de tine si un pui de inger mi se joaca pe gura de-a sarutul... si da, in gandul tau se naste acum un fel de minune, iar minunea aceasta e doar a mea...

Din par ti se scutura frumos un fel de iubire, iar pe buze iti adorm in visare soapte tarzii... prin aripi si-n somn mi-e din nou prea liniste si un pui de inger mi se joaca mereu la piept de-a dragostea... si da, in parul tau e de-acum un fel de iubire, iar eu, iubito, sunt doar al tau...


Niciun comentariu: