20 iunie 2011

Gând cu muzică.

Te iubesc... cand imi taci, cand ma soptesti sau cand ma zambesti... te iubesc incetisor pe pleoapa ochiului drept, te iubesc tremurat pe buza de jos, te iubesc in zbor pe umarul stang, te iubesc a sarutare pe buza de sus... si te iubesc alb, sau negru, sau gri, te iubesc curcubeu uneori, te iubesc in mii de cuvinte, te iubesc mai mereu mult prea mut, te iubesc cand imi zbori printre ingeri, te iubesc cand imi esti Dumnezeu, te iubesc a priviri innoptate sau a mari care urla tarziu, te iubesc cu apusul de soare si cu rasarituri de noi... te iubesc cand lumea imi moare, te iubesc cand in gand mi te nasti, te iubesc strecurat printre gene, te iubesc peste zambetul cald, te iubesc cand imi razi dimineti, te iubesc si cand plangi a-nserare, te iubesc fara timp, infinit, te iubesc absolut si firesc... te iubesc in taceri uriase, te iubesc cu un tipat prelung, te iubesc ca imi esti rugaciune, te iubesc cand mi-esti dulce pacat, te iubesc prea concret, prea absurd si banal, te iubesc cu un dor colosal... te iubesc cand nu stii ce sa-mi spui, te iubesc cand esti soapta de drag, te iubesc cand esti prea serioasa, te iubesc cand te joci si-mi surazi, te iubesc de la facerea lumii, te iubesc pana nu vom mai fi tu si eu, te iubesc in trecut, in prezent si te voi iubi mereu...


Niciun comentariu: