11 noiembrie 2010

Rătăcire cuminte.

Respira-ma cu grija... aseaza-ma usor in palma ta si sopteste-ma doar incetisor ca o adiere... de m-ai sufla prea tare, mi-e teama ca fiecare gand de tine s-ar imprastia in cele patru zari si, cumplit, n-ar mai stii nicicand sa te gaseasca...

Priveste-ma cu drag... aseaza-ma usor pe pleoapa ta si pastreaza-mi incetisor echilibrul pe gene... de ai clipi prea tare, mi-e teama ca fiecare vis de tine s-ar scufunda in adancul ochiului si, absurd, n-ar mai putea nicicand sa se salveze...

Imbratiseaza-ma bland... aseaza-ma usor in bratele tale si invata-ma incetisor parfumul tau... de m-ai strange prea tare, mi-e teama ca fiecare dor de tine s-ar frange intre piepturile noastre si, ciudat, nu am mai stii nicicand sa-l inventam...

Incearca sa imi crezi cu grija... aseaza-ma usor pe aripile tale si arata-mi cum sa zbor incetisor... de te-ai ruga prea tare, mi-e teama ca toti ingerii de tine mi te-ar lua cumva din suflet si eu, cumplit, n-as mai avea nicicand pe cine sa iubesc...


Niciun comentariu: